Bingo Battle Guido
23 september 2018

Bingo Battle - challenge je vrienden

Wie zegt dat musea saai zijn? Wij niet hoor, en zeker niet als je met de Bingo Challenge aan de slag gaat.

Binnen 10 minuten kun jij het museum door en ontdek je allerlei vette voorwerpen. En oh ja, je kan ook nog wat winnen voor jezelf en je vrienden.

Doe mee aan de Bingo Battle en win een workshop bodypercussie met je vrienden

MuseumTVCJP en het Mondriaan Fonds hebben de handen ineen geslagen voor het Bingo Battle project! Samen met verschillende BN’ers ontdek je musea, waaronder ons museum, op een hele nieuwe manier! Presentator Yuki Kho laat je zien dat je geen ingewikkelde voorkennis nodig hebt om te kunnen connecten met kunst, cultuur en wetenschap! Voor de kick-off van de Battle was niemand minder dan Guido Spek bij ons, en wat heeft hij een lol gehad om het museum te ontdekken aan de hand van de Bingo Battle. Wil jij dit ook doen en weten of het Guido gelukt is?

Check hier de volledige video en lees daaronder meer informatie over hoe je zelf kan meedoen.

Zelf doen?

Nodig je vrienden en/of klasgenoten uit om samen met jou de Bingo Battle te doen. Bezoek het Afrika Museum en probeer binnen 10 minuten de kaart vol te krijgen. Je vrienden houden de score en de tijd bij. Lukt het je om een selfie te maken met een geit? Of vind je de neksteun in ons museum? Als het je niet lukt helaas. Maar dan kun je wel tegen je ouders zeggen dat je een cultureel verantwoord uitje hebt gehad met je vrienden toch ; )

Bingokaart

De bingokaart kan je afhalen bij onze kassa, laat na afloop je Bingo Battle kaart achter bij de kassa en zet op de achterkant je naam, adres en telefoonnummer, zodat we onder alle deelnemers de body percussie workshop kunnen verloten.

Je kunt uiterlijk tot en met 23 September 2018 je kaart inleveren. Je mag maximaal 1 kaart per persoon inleveren.

Veel succes.

Bingokaart Bingo Battle