Entreegebied Wereldmuseum Berg en Dal

Over Wereldmuseum Berg en Dal

Wereldmuseum Berg en Dal is per 27 november 2023 gesloten

Wereldmuseum Berg en Dal is per 27 november 2023 gesloten voor publiek.

Wereldmuseum Berg en Dal huurt het museumgebouw en de grond. Deze huurovereenkomst is niet verlengd. We betreuren dat we deze mooie locatie moeten verlaten. Wereldmuseum wil relevante tentoonstellingen en programma’s in deze regio blijven presenteren en blijft graag buiten de Randstad vertegenwoordigd. Daarvoor onderzoeken we de mogelijkheden in de omgeving en zijn we met diverse partijen in gesprek.

We hopen onze bezoekers in de toekomst op een nieuwe plek te verwelkomen. Zodra we weten hoe en waar we onze activiteiten in de regio voortzetten, maken we dat uiteraard graag bekend.

Algemene voorwaarden & Privacy statement

Als museum over mensen hechten wij veel waarde aan jouw privacy, gemak en veiligheid tijdens een bezoek. Lees in het privacy statement hoe je gegevens verwerkt worden en bekijk de algemene voorwaarden.