Onderwijsstaking 15 maart - Afrika Museum
31 januari 2020

Onderwijsstaking: gratis toegang voor scholieren

Gratis toegang voor scholieren op  30 en 31 januari

Op 30 en 31 januari staakt het personeel in het basis- en voortgezet onderwijs en is het Afrika Museum gratis voor kinderen t/m 18 jaar*. Kom die dagen langs en kom meer te weten over mode in Afrika in de tentoonstelling Fashion Cities Africa. Bekijk onze vernieuwde vaste opstelling Inspirerend Afrika en word bewust bij onze tentoonstelling in samenwerking met Tony's Chocolonely: Bitter Chocolate Stories.

* Let op: kinderen onder de 12 jaar zijn verplicht onder begeleiding het museum te betreden.

Ontdek meer

Fashion Cities Africa
1 maart 2020

Fashion Cities Africa

Bekijk de modescenes uit Afrikaanse steden door de ogen van 15 lokale experts.
Afrika Inspireert
26 november 2023

Inspirerend Afrika

Groots, actueel, kritisch, trendy, revolutionair, arty, krachtig, inspirerend. Dat, en nog zoveel meer, is Afrika!
Museumpark vanuit de lucht
26 november 2023

Het Museumpark

Kom in het Museumpark meer te weten over de thema's migratie, identiteit, architectuur, taal en ontmoetingen.